2013. április 4., csütörtök

Ha már zöldfal

Említettem, hogy a házi barkácsolású zöldfalakat a lakás épségének megóvása érdekében nem ajánlom. Hacsak nem nagyon ügyes valaki és az elszivárgó vizet biztonsággal el tudja vezetni. Vaaaaaagy...és itt jön a nagy ötlet, amivel nemrégiben találkoztam ezen az oldalon.

Tartósított növényekből készült zöldfalak, amelyek inkább zöld képek, "festmények". Locsolást nem igényelnek, sok-sok évig ugyan ilyen szépek maradnak. Persze nem élő növény, de hát valamit valamiért, nekem nagyon tetszenek :-).







Annyira, hogy én is elkészítettem a magam első mini növény falát, ami villámgyorsan gazdára is talált így biztosan készül még több is. :-)











2 megjegyzés:

  1. Ha zöld fal akkor Wallgo Design tartósított izlandi zuzmófal! Több mint 30 színből vagy azok kombinációjából választhatod ki a hozzád legközelebb álló dizájnt. Több info: www.wallgo.hu

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés